tostosata kortizonlu bir krem kullanmayin. Iyi bir nemlendirici alin. Gunde 2-3 kez dusa sokun ve vucudunu nemlendirin. Gunde 5-6 kez yuzunu su ile yikayin ve kurulayin. Benim de kizim isilik. Doktor bunlari soyledi. Kasinmaktan helak oldu yawrum. 5 ayligiz henuz. Bize deniz ve havuz yasak zaten..henuz erken o yuzden bilemiyorum ama evde bol bol suda kalsin cok Ince giydirin.