momyy_ merhaba, benim normal doğum oldu ama kafasında bir tarafında şişlik oldu bende de. Doktorlar geçecek dedi. Şu an 35 günlüğüz cidden şişliğin coğu indi çok az bir şey kaldı. İnsallah oda tamamen iner🙏🏻 İlk ay zaten bir kaç kez kontrol olduğu için en son gittiğimzide ultrasonlada baktılar birşey var mı diye çok şükür yoktu🙏🏻 Zamanla 1-2 ayda inecek dediler. Baslangıcta hastanede ilk doğum yaptığımda 15-20gün demişlerdi ama öyle hemen inmedi bizde korkmuştuk inmez mi acaba diue. Annemde devamlı okudu orayı ve 1 ayda ciddi sekılde indi neyseki🙏🏻Ben e bebekten değil ama baska bi kafa yastığı aldım daha denemedim onu küçük diye gündüzleri başında beklerken ara ara kafası daha düzgün olsun diye kullanacağım. Umarım sizinde kısa sürede iner stres yapmayın birde arkadaslarında söylediği gibi bir sağ bir sol tarafa yatırın uyudukca cunku ya devamlı şiş tarafa ya da şiş olmayan tarafa yatmaya calısıyor siz düzeltin