Bizde 38 gunluguz 1 haftadır aynı. Büyüme atagi muhtemelen sizinki gene iyi benimki gece 6da kalkıp öğlen 2 3 demedi mi bayilmiyor sürekli meme. Çareyi Orhan Osman kolik müziğinde buldum. Acıyorum yüksek ses alıyorum bacağıma çocuğu hafif hafif sallıyorum dalıyor uyandikca yine sallıyorum. 1 saat belki 1 buçuk. Sonra uyuyor kendiliğinden. Sonraki beslenme saatinde de ses yapmıyorum göz kontağı kurmuyorum ve konuşmuyorum sadece besleyip gazını alıyorum hala uyku halinde olduğu için uyuyor. Kendiliğinden. Böyle böyle geçecek inşallah 😄