Minik_kusummm Kullanışlı olurmu saglam olurmu kizlar alan oldumu az önce begendik alacaz 12 bin tl normal fiyatı 18 teşhir oldugu icin 12 bin ama teşhir urun dediler ne oluyor bu
Eminos Minik_kusummm ben aldim dugun alisverisimde hemde 9 yildir salonumda avangart koltuk takimim teshir degildi outlet urun dediler belki de teshirdi bi tane kaldi demislerdi
2maviboncuk Minik_kusummm Mağazada sergilenen ürün işte teşhir demek işte bence yinede çok pahalı geldi bana hangi model alıcaksınız ki
acimavi Minik_kusummm mağazada sergilenen ürün demek. Benim koltuklarım da teşhir, hatta salon tülüm bile teşhir🤦🏼♀️ koltukları çok beğendim, serinin sonu olduğu için de mecburen gördüğümüzü aldık. Tül de biraz saflığıma denk geldi
Nurcukk01 MagaZa da olan ürünler teşhir olur benim de oturma odamda ki koltuk teşhirdendi bakarsınız sağına soluna kırık çıkık var mı eve gelince de koltuk yıkamacı çağırırsınız ben öyle yaptım
Minik_kusummm 2maviboncuk chester model cnm aldik pazar günü gelecek hic bir sıkıntısı yok dedi yırtık vs