Merhabalar, bugün 1 yaş aşımız vardı sağlık ocağında kilo boy kontrolünde 8700 çıktı kilosu. Hemşire 10 kilo olması gerekli zayıf biraz dedi. Bebeğimin yemek yemiyo iki kaşık alıp bırakıyor istemiyo. Meyveyi önüne koyuyorum meyveyi çok güze yiyo ama çorba vs yemek yemiyo. Aktif emen Bi bebek. Bende çok zorlamak istemiyorum illa yesin diye zaten emiyo diye düşünüyorum ama hemşire de öyle diyince canım sıkıldı açıkçası. Yemesi için Bi tavsiyeniz var mı?