Bebeğim 10 aylık 9 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi doktor antibiyotik iğne verdi kullandık sonuçlardan sonra sünnet dedi doktor tamam dedik ama o sıra işe başladım şimdi bayram sonrası yaptıracağım ama tec anneler hastaneler bana ameliyathanede yapılacak sünnet içeri almıyorlarmış beni BÖyle mi yapılıyor gerçekten bilgi verebilir misiniz