nurelem Kizlar bu abayanin içine ne giyerdiniz, elbise mi yoksa klasik pantolon vs tarzı mi güzel olur acaba?
lanadelmiyav nurelem kendi basina fazla abartili oldugu icin, sade bir pantolon giyerdim ya da iclik elbise
nurelem Ece bende hic abaya giymedim ama göründüğünden daha hoştu sipariş ettim çok beğendim aslında hiç tarzım değil ama 😀
nurelem Eminos canım trendyoldan aldım 230 liraydı indirimdeydi, bir de göründüğünden daha güzel açıkçası hiç tarzım değildi ama bayıldım
Tuzz nurelem benim takıldığım konu bunun adı abaya mı yoksa abiye mi yoksa yanlış mı yazıldı ? gerçekten bilmediğimden soruyorum
KahveliVera Tuzz abiye elbise abaya bu tarzda ki kıyafetlere deniliyor nete yazın abaya diye bu modeller çıkacaktır 😊
Theodora Tuzz Ben de sizin gibi dusundum hatta arkadas yanlis yazdi diger yorum yapanlarda abaya diyerek dalga geciyorlar zannettim😂😂
KahveliVera nurelem bu tarz abaya giymezdim 🙈 Ama siyah abaya tercih ederdim buna krem içlik yakışır sanırım çok anlamam abartılı şeylerden ama
nurelem KahveliVera canım benim tarzım değil bunlar açıkçası😀 siyah çok hoş bir abiye aldım kızkardeşimin nişanı için, bunu da gördüm çok begndim diye aldım göründüğünden daha güzel.
JUTENYA lanadelmiyav çok güzel miş bende böyle bişey düşünüyordum sayenizde buldum teşekkür ederim 🌸🌸