Merhabalar,
Uzun süredir gümüş kapak kullanıyorum gece gündüz, 4 aydır da çok memnunum. Fakat artık bazen çıkartayım diyorum ancak gümüş kapak göğüs ucumu koruyor ve temiz tutuyormuş gibime geliyor. Siz direkt emzirip emzirme sütyeni/atleti kapatıp normal bi şekilde mi devam ediyorsunuz güne? Yoksa göğüs pedi mi kullanıyorsunuz hijyen açısından?