Merhaba kızlar bebeğim şuan 14 aylık sabah 9.30-10 gibi uyanıyor gecede 1 gibi yatıyor. Sabah kalktığında beni emiyor sonra kahvaltı yapıyor. Öğlen uyumadan muhallebi tarzı şeyler veriyorum. Sonra uyuyor. Kalktığında çorba sonra akşam biz yemek yerken veriyorum yemek yerse yiyor yemezse yemiyor beni emiyor sonra pişirmeli gece maması yapıyorum yiyor yatarkende emip yatıyor. 12-1 gibi yatıyo saat 4 gibi uyanıyor emmek için sonra sabah 9.30-10 a kadar uyanmıyor o zamana kadar ara ara memeye uyanıyor. Aşırı memeci sürekli meme biberona formül süt yapıyorum sade süt felan koyuyorum asla içmiyor. İştahıda yok zaten zor yediriyorum bu gün içinde yedirdiklerimide. Mesela elimde yemek tabağını gördüğünde öğürüyor felan anlamıyorum😞 Sizin rutinler nasıl kızlar saatleriyle beraber neler yaptığınızı yazabilir misiniz.