Girlpower fazla zam yapmamıslar o zaman, arkadasım bu hafta, haftasonunda 100 liraya gittim demişti ama o beylikdüzünde gtti belki şubeye göre değişiyordur
eğer çocuklarınız 2 yaş üstündeyse kaynarca köprüsünün orada isadem var belediyeye ait bir kurum, ücretsiz. ayda 2 kez oyun grubu oluyor ben ona gidiyorum o kadar güzel geçiyor ki kesinlikle tavsiye ederim.
muzipoyu da denemek isterseniz haftasonu gidip değerlendirin bence, kendiniz görmüş olursunuz en azından