Liyasmum 11 gün önce doğum yaptım , ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ? Sizi en çok zorlayan ne , gelin konuşalııımm 🙈
Dlshnn3 Liyasmum 26 gün önce doğurdum iştahsızlıkk zorluyorr 16 kg verdim 26 günde midemi de aldılar sanırım doğumda 😭
uyanancirkin Liyasmum 9 gün oluyor doğum yapalı. Kabızlık ve ilk memeyi vermede sızım var 😅 bide uykusuzluk ☹️🥺 şimdilik bu kadar bütün yeni analara bu maratonda başarılar dilerim 😅😅
Aylizzmm Liyasmum 36 gün oldu bizimde uykusuzluk Bi yandan kızım bu aralar uyumak bilmiyor sürekli emmek ıstiyor tam goguslerim iyileşiyor derken hop yine ayni umarım şu uyku problemi düzene girer
Acemibiranne17 Dlshnn3 of aynı sorun bendede var. İştahım anında kesildi eski kiloma döndm nerdeyse . Bebeğim için yemem lazım ama yok yiyemiyorum ☹️
Prettymom uyanancirkin sadece anne sütüyse kabız değildir 10 güne kadar bekleyebilirsiniz. bizde de ayni durum vardı 😄
Seldaatly- uyanancirkin erik kabızlıga çok iyi geliyor bilginize direkt tuvalete çıkarıyor yeşil erik
Annecann Aylizzmm biz de 36 günlüğüz. Uykusu cidden sorun. İlla emecek sonra göğsüme yatrıp gezcem öyle uyuyacak. Uyuncada hemen koyunca uyanıyor. 40 dk falan tam dalmasını bekliyorum,🤦🤦
Oykununanasiiii Aylizzmm 52 gun oldu doğum yapali ama hic birsey değişmedi sizinle ayni sikayetlerdeyiz 😏🥱
Oykununanasiiii Aylizzmm 52 gun oldu doğum yapali ama hic birsey değişmedi sizinle ayni sikayetlerdeyiz 😏🥱
Siyah-Beyaz Edakepenek şuan kızım 5.5 şükür gaz problemimiz kalmadı. Gaz problemi zamanın doktorumuz biogaila vermişti faydasını gördüm
Alabilgic3434 Liyasmum yeni değil ama eskileri yad etmeye geldik 🐣 o dönemler bol ağlamalı geçmişti bizim 18 ay geçti çok şükür
Gulizar2815 48 gün oldu doğum yapalı şuanda vajinal kesi olmuştu ilk ilişkide acıdı geçen gün baktım hafif bir damla bile değil ama kan var randevu alırsam gitcem onun dışında meme yarası geçti memenin ucunu bebek iyi kavrasın dikkat edin buna ondan yara oluyor bebeğim çok gazlı artık yavaş yavaş ıkınıp gazını kendi de çıkarmaya başladı ama yinede çok zorluyor bu bizi uykuya zor dalıyor gece uykusu iyi ama gündüz fazla uyumuyor hemen geri uyanıyor suanlik durumlar bu
Annecann Gulizar2815 dikişleriniz tam tutmuş muydu? Ben şuan 36 günlüğüm. İlişkide acır bile olur diye korkuyorum. Şuan dikiş falan yok ipler düştü. 20 günlükken kontrole gitmiştim gayet güzek demişti ki o zaman daha dikişler duruyodu
Idontmuhattap Liyasmum göğsümdeki yaralar çok zorlamıştı geçmeyecek gibi gelsene geçiyor lansinohun çok faydasını gördüm. Onun dışında psikolojik olarak biraz çökme yaşadım ama geçecek o da😊
momyy_ Liyasmum iki gün önce doğum yaptım sezaryan oldum çok şükür aşırı derecede bir ağrım olmadı sütüm hemen geldi bol yürüyüş yapıyorum ❤️
Nilist 1 ay 17 günlük olduk biz. İlk doğumum normaldi ilk günden sıkıntı çekmeden ayaklanmıştım. Sezeryanda çok zorlamadı sadece ilk iki gün ağrım oldu ama ağır kaldırmamaya özen göstermek zorunda olmak canımı sıkıyor çünkü bedensel engelli 8 yaşında bir kızım var ve 6 aylık olana kadar ağır kaldırmamalısın dedi doktorum. Onun dışında gaz sorunumuz vardı ama bio gaia kullanmaya başladık büyük oranda rahatlattı bizi. Gece emip uyuyor. Dinlenmiş oluyorum. Zaten doğumdan öncede kızımı bakmak için her gece bir kaç kez kalkıyordum. Sorun yaşamıyorum o konuda.
Seldaatly- Liyasmum idrar yaparken aşırı kaşıntım var 10 gün önce sezaryen oldum :( bu durumu yaşayan var mı
Mirzanin_annesiiii Seldaatly- canım banada olmuştu zeytinyağlı yeşil sabun ve ılık suyla yıkan günde 2 defa gecicektir
Ogretmenanne13 @Edakepenek bizde lactocol kullanıyoruz açıkçası pek bir fayda görmedim metsil daha iyi geldi
Aslicik Benim bebeğim 6 günlük oldu göğüs ucu yarası ve spinal anestezi kaynaklı baş ağrısı çekiyorum ne zaman geçer yada geçmesi için bi önerisi olan var mı?
Cileklercd Aslicik ayy o baş ağrısı allahım 1 hafta çektim ne kahve ne çikolota hiçbirşey işe yaramadı en son hastanede serum yerken açtım gözlerimi 😞
Hanim58 Aslicik ağız mendilini yuvarlak bi simit haline getirip südyen arasına koyun meme ucunuz dışarda kalacak şekilde olsun böylece çamaşıra temas etmiyor ve hava aldığı için yara çabuk iyileşiyor kendi sütünüzü de sürün çünkü anne sütünde kök hücre var …baş ağrısı içinde bol su be kahve geçmiş olsun