Bebeğimi emziriyorum. Gazını çıkarıyorum altını değiştiriyorum. Biraz kucağımda bekletiyorum. Kolumda kucağımda uyuyor. Yerine koyuyorum başlıyor ağlamaya. Sonra bir daha alıyorum emzirmeye çalışıyorum. Gazını alıyorum uyuyor. Yerine koyuyorum, biraz kıpırdayıp uyuyor. Bu döngü hep devam ediyor. Küçük çocuğum da var. Bebeğimle ilgilenmekten ona hiç bakamıyorum. Hep kucak istiyor. Durmadan emziriyorum. Çok yoruldum. Emzik almıyor. Rahatlasın biraz beni istemesi diye ara ara deniyorum, yok almıyor. Ne yapabilirim ?