Oğlum kusmaya başladı sabah. Doktora gittik kusma giderici ilaç yazdı. Sonra ishal oldu doktor ishal olursa haber et demişti şimdi eşimi çağırdı tekrar ilaç yazacakmış. Aynı zamanda ateşi de var pedifen calpol kullanıyorum. Bebeğim on aylık. Böyle olup da kaç gün de iyileşir genelde bebekler lütfen bişey söyleyin bebeğim çok sıvı kaybederse serum takacağız dedi. Seruma gerek kalır mı ilaçlar düzeltir mi ?