_ipekk18 Kızlar 5.5 ay oldu banyonun her yeri saç toplasan avuç içim saç tarasam tarak saç önleri açıldı iyice psikolojik olarak kötü hissediyorum nezamana kadar geçer vitaminden kaynaklı mı acaba kan tahlili gereklimi
Deletedmom_101 _ipekk18 10 aylık olucaz bikaç gün sonra hala dökülüyor . kan tahlili yaptırdım b12 eksikmiş 1 kutu ilaç bitirdim ikinci kutu kullanıyorum hala devam ediyor dökülmeler
SeninAnnenBirMelektiYavrm _ipekk18 emziren annelerde oluyor cnm sonra onların yenisini çıktığını göreceksiniz minik minik 😊
oznur23 _ipekk18 saçlarımın dökülmesi azalmadı ama döküldükçe yerine yeni saçlarım çıktı ducray adında şampuan kullandım size de tavsiye edebilirim
_ipekk18 Deletedmom_101 ya bende yaptırayım bakaym benimde b12dir aceyip unutkanlık oluyor birkaç aydır nedense birşeyi hatırlamakta zorlanıyorum
Deletedmom_101 _ipekk18 bende sürekli erteleyip duruyordum bebeğimin değerlerine baktırdım onda b12 eksik çıkınca doktor emzirdigim için benimde eksik olabilEcegini söyleyince bende hemen tahlil yaptırdım