eflinduham52 Kizlar 1 ay 5 günlük bebegim var her 2-3 saate bir 70 ml mama veriyorm ama aradada emziriyorm, doymuyormus gibime geliyor sizce mamayi cogaltmalimiyim? Ve durmadan ıkınıyor acaba neden?
SeninAnnenBirMelektiYavrm eflinduham52 canım sağlık ocağına gideceksin boy kilo bakacaklar bebeğin durumuna göre sana mama ver çoğalt azalt diyecekler burda kimse kilosunu boyunu ne kadar doğdu ne kadar kilo aldı bilmeden mama ver yada verme diye yorum yapamaz
Damla33 eflinduham52 bez sayısı yeterliyse kilo alımı iyise doyuyodur bnde emziiryorm gündüz gece yatmadn 1 kere mama veriyorm süt azalıp çünkü 60 ml yetio mesela ıkınmada gazdan oluyo genelde bbm kizimda ihliyo ikinio gaz damlasins başladık