11 gün önce bizde olmuştuk.Çok korkuyordum ateşi çıkar diye çok şükür çıkmadı ama aşırı huzursuz oldu.Durup durup nefesi kesilene kadar ağlıyordu sanırım aşı ağrısı oldu eşimle dayanamadık yarım ölçek calpol verdik sonraki güne bişeyi kalmamıştı ama ilk gün aşırı huzursuzdu.Üç aşı yapıyolar tabi kolay değil.