Dygnr yeğenim kolik bebekti, 4 ay uğraştık . Ben nasıl sustugu hatırlamıyorum çünkü ağlıyordu bir şey bulamadık. Annesinde biraz sakinlesiyr sanki🤔 biraz sabırlı bu sürecin geçici olduğu bilin ve mutlaka birileri size yardım etsin gerçekten zor bir durum. Annem üç ay baktı resmen, ablam basedemedi.