Kızlar kızım 8 ay 21 günlük bugün ilk defa iştahlı kahvaltı yaptı ve tabağını bitirdi bunu ilk defa yapıyor iştahsız bir bebek neyse aradan 1 saat geçti duşa koydum onu yıkadım genzine su kaçtı duşta sonra çıkardım memede uyur uyutunca fışkırarak kustu ama keyfi yerindeydi 😢 ve şimdi uyudu sizce önemli bir şey varmıdır annem genzine su gittiği için kusmuştur dedi 😪 uyutmamam mı lazımdı offf ama düşme vs olmadı kş