Merhaba anneler. 2 buçuk yaşında kızım Tuvalet deneyimimizde 5. Gündeyiz ama sanki geriledik diğer günlere göre. Hafif çiş kaçırıyor koşarak gidiyoruz tuvalete oturuyor az yapıp kalkıyor bitmeden kalkıyor ne yaptıysam oturtamıyorum şarkı açıyorum kitap okuyorum yok oturmak istemiyor bitmeden kalkınca da tekrar üzerine yapıyor. Bende kendiyle oturuyorum yine de teşvik edici olmuyor. Tuvalete gidelim deyince kriz tutuyor resmen. Kaka zaten yapınca ağlıyor sıkıyor kendini. Az yapıyor. Bir de alıştırma külodu olayı var. Kullanan var mı ben sızdırmıyor sandım gece giydirdim o da yapmış baktım ıslak yani onun mantığı ne🙊 çok bunaldım ya tuvalete gitmek için yalvarmaktan sürekli çamaşırına yapıyor😫