Bebeğim 2 aylık uyurken,emerken, uyanık olduğu her an sürekli ağlıyor ve ikiniyor dün doktora gittik doktor çok gazı var dedi. Ne zaman düzelecek bu anneler 😔 ben güzel günler yasayamicak miyim oğlumla hep böyle mi olucak çok yoruldum üzülüyorum ve bunaldım