Pirayeada Çok şükür Benim bebeğimin küvezde kalması için bir neden yoktu solunumu düzeldi kilosu iyiydi, bebeklerin çoğu sarılık oluyor zaten önemli olan o sıra da sık sık emzirmek anne sütü vermek doktorumuz bana hep öyle söyledi ısrarla uyandır emzir dedi. Bende hep öyle yaptım ☺️