1 aydır süt ve süt ürünleri diyetteyim hâlâ kan geliyor. Özelde sebzeye alerji var mı diye bakıldı o da temiz çıktı. Yarın devlet kontrolümüz var. Bakalım bu sefer neyi kesecek. İyice moralimi bozuyor bu durum. Sizce başka bir şey olabilir mi? Birçok kan idrar kaka tahlili yapıldı hepsi çok şükür temiz çıktı. En son Gidip koca bir dondurma yemek istiyorum. Yeter deyip