knci_18 Sevgili anneler başlıktan da anlaşılacağı gibi uyku problemi yaşıyoruz dört aylık oldu bebeğim ne yolu denediysem uyumuyor sizler nasıl uyutuyorsunuz deneyimlerinizi paylaşır mısınız
Rumeysayenerkurt knci_18 tavana asılan salıncaktan aldım uykusu olduğu zaman uyuyor ama olmadığı zaman asla :)
Aysenurulger Orhan Osman kolik müziği ve hafif hafif sallama denediniz mi. Bizimki daha çok küçük sizinkine nazaran, 38 günlük henüz ama bunun dışında uykuya direndiginde napsak çare olmuyor sadece bu.