mineyilmazozturk Arkadaşlar bebeğim 10 aylık. Sırtında ve kollarında böyle şeyler çıktı bir kac gündür artarak devam ediyor. Sizce nedir bu. Bir şeye alerjisi mi var yoksa sıcaktan isilik mi oldu? https://www.hizliresim.com/upload-success
Tospikler Gzmtataroglu bu isilik gibi duruyor sırtında da vardır baktınız mı yıkayıp rahatlatsaniz çok iyi olur
Gzmtataroglu Tospikler çok teşekkür ederim inşallah isiliktir başka hiç bir yerinde yok alnını sürekli beşiğin kenarına dayayarak yatıyor ondan mı oldu acaba
Tospikler Gzmtataroglu oda olabilir bebek yağ surmeyin Bebek pudrasini elinize döküp bu yerlerine sürün Inşallah çabucak geçer
Mervece0308 Gzmtataroglu isilik canım bu yıkarken lif sürme isilikli bölgelerine ve hatta vücudunda varsa şampuan vs de kullanmayın bi kaç gün