yerlersenietipuf Şehir hastanesi doğumda refakatçi için eşi kabul ediyor mu yoksa bayan olmak zorunda mi. Kayınvalidem kızının doğumu için gidecek. Annem ve eşim kaliyo geriye. Kızım 2 yaşında. Uykuda zorluk cekiyo eşim uyutamaz. O yüzden kafama takıldı
Nedenneden yerlersenietipuf Bence hastaneden hastaneye değişiyor biz 4 kişi kaldık odada 2 ablam ve eşim oda boştu ve iki kişilikti 😀
Zeynepinannesi28 yerlersenietipuf hastaneden hastaneye değişiyor özelde doğum yaptım eşimle annem kaldı pandemiydi zaten içeri misafir almadık sadece ama sizi falan giydirirken yatağın altına falan örtü sererken annesi gelsin diyorlar sanırım ablamda da bende de anneme öyle dediler
Familyboy yerlersenietipuf tek kişilik odalarda sorun olmuyor kabul ediyorlar ama 2 yada 4 kişilik odalarsa bayan refakatçi kabul ediyorlar
Elifmoms yerlersenietipuf devlet hastanesi ise odalar 2 kişilik oluyor koridora bile erkek kabul etmiyorlar. Ancak bazı büyük hastanelerde para ile oda alabiliyorsun tek kişilik öyle bir durumda kalabilir tabi bir sorun hastaneye bu durumu
Duyulurum yerlersenietipuf hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz santrali arayıp kadın doğum bölümüne bağlanın