Asyaarya1621 biri 20 aylık diğeri 3 aylık tabi bizim sürpriz oldu ikinci ama istiyordum da, hamilelik de dahil tamamen delilik, ikinci oğlum doğunca ilk ay delircektim, ilk oğlumla ilgilenemediğim zaman kendimi çok suçluyorum çok üzülüyorum tam onun oyun gelişim zamanın da ona tamamen zaman ayıramıyorum ve bu durum beni çok üzüyor, yardım eden dahi olsa insan yine de üzülüyor bence yapmayın, eşiniz muhtemelen erkek olsun diye yapmak istiyor ama tüm evlatlar aynıdır, benim de 2 oğlum var kız olsun isterdim ama şu durumda Aslan 3. Çocuğu düşünmüyorum.