Tugbaf Bahar47 gayet normal benim oğlumda aptamil kullanırken gaz ve kaka sorunları vardı ve mamayı değiştirdim de kurtuldum aptamil kullananların çoğu bu şikayetten dertli canım doktoruna sor ve mama değişimi yap ben sormadan yaptım Simlac kumlandık bebelac ve aptamil gaz ve kaka sorunu yaptım şuan sma kullanıyorum çok şükür sıkıntı olmadı tabi her bebekte aynısı oluca diye birşey yok ama aptamil hemen hemen her bebe de aynı sorunu yaşattıyor
Eyllkck Bahar47 Aptamil 1 gaz ve kabızlık yapıyor malesef. Kilo alımı iyi ama suanki Aptamil kutum bitince Bebelac goldu deneyeceğim.
Farahzeynep Bahar47 7 güne kadar normal, mamasına 2-3 damla zeytinyağı koyun, kulak çöpünü zeytinyağına batırarak altından uyarı verin, kolay yapar. 🙈
Esma84 Doktorunuza sorun öncelikle.Bebeğiniz huzursuzsa mamanın içine bir çay kaşığı zeytin yağı koyun günde 2 kez bana doktorumuzun tavsiyesi çok rahatlıyor
arasinannesi26 Bahar47 çok aşırı gaz yapan bir mama çocuğum mosmor oluyordu gaz çıkarmak için şimdi sma mamaya geçtik günde 2 bazen daha fazla yapıyor kakasını daha memnunum sma dan
Farahzeynep Ben de aptamil kabızlık yaptı sanıp değiştirdim smilaca geçtım asıl o zaman kabız oldu, Aptamile geri döndük o gece doldurdu bezini, sırtına kadar çıkmıştı.
ELARAS Bahar47 kuzum benim ikizlerim de aptamil kullanıyordu 4 gün önce sma ya geçtim aptamille gaz sıkıntı mız çok fazlaydı çok huysuzlardi kakalarini 3-4 günde bir yapıyorlardı bu yüzden degistirdim mamayı aptamil çoğu bebekte gaz yapıyor sana önerim bir süre daha devam ederse sma ya geç. Sma ya geçtim uykuları dâhil herşeyi düzene girdi. Doktorumuz sma ve hipp önermişti.
ELARAS Bahar47 zeytin yağı dolduruyordum mamanın içine o bile kâr etmiyordu aptamilde. Sma dan memnunum.
ELARAS Bahar47 yok kuzum aptamille sma nin kokusu arasında dağlar kadar fark var aptamil çok pis kokuyor