_hamisanne Merhaba kızlar cuma günü güzel şeyler geliyor 🤭 silikon mama önlüğünü deneyen oldu mu 6. ayimiza 5 gün kaldı ek gıdaya baslicam yavaştan alsam mi o önlüğü ne derseniz kullanan oldu mu memnun kalan
ikimelekannesi_ _hamisanne ben e bebekten komple kola geçirmeli arakdan bağlamalı önlük aldım 50 TL idi bence onlar daha kullanışlı çocuk kendini hetlr türlü batırıyor en azından üstü başı kirlenmez
Minelinannesi355 _hamisanne ben hamileyken almıştım onu bebeğim ek gıdaya geçtiğinde memnun kaldım temizlemesi kolay oluyo ama çok toz kaliyoo silikon olduğu için onun diisinda kullanışlı özellikle dışarda daha kullanışlı oliyo otekinler leke tuttuğu için kirli goruntude kalkıyo ortadan🥰
Deniz3551 _hamisanne ben kullaniyorum. Ek gidayi verdikten hemen sonra yikiyorum cok pratik. Ama bi taraftan oglus ucunu yakalayip kemirmeye calisiyor🙈
Tortilla_ _hamisanne @ikimelekannesi_ 👈🏻Bu arkadaşa katılıyorum. Koldan geçirmeli alın. Daha mantıklı. Ben biminkini aldım ama hiç iyi değil. Ön kap olan kısım kullanışlı değil. İçine düşmesi için aralık olmasi lazım ama resmen birleşiyor. Plastiği çok yumuşak. E bebekten önlük aldım. Yırtılmadıği sürece ömürlük derim
Nilunas _hamisanne alma bence canım çok kullanışsız e bebekten yakası geniş olan tiplerden almak daha mantıklı