Merhabalar sevgili anneler.
Oğlum 15 aylık, 4. Ayından itibaren sürekli resimli kitaplar okurum ve işaret parmağımla gösteririm. Yada uzaktaki bir nesneyi yada uçağı vb. Kitaplardan sorarım mesela Aslan nerede, yada maymun nerede hepsini gösterir ama baş parmağıyla. Bir türlü işaret parmağıyla göstermez. Neren acıdı derim ayağını gösterir ama baş parmağıyla. Bir türlü aşamadık bu problemi. Bilinçli olarak Dede baba anne hala abi hav hav anneanne gibi kelimeleri kullanır. Hayvan sesleri taklitlerini eder. Okumam için odasından kitapları getiri verir bana. Ama işaret parmağı yok. Kafaya takmaya başladım. Sizde durumlar nasıl? Kusura bakmayın lütfen uzun oldu biraz ama.