Sltan45_a bende istiyorum 3 yaş olacak bir ay sonra ama eve bulunduğumuz yerde iki tane okul var biri 48 ay sonrası alıyor diğeri de 2019 Ocak alıyormuş en son devletti bunlar özeller çok pahalı kendimde ücretli anaokulu öğretmenliğe başvuru yapacağım çıkarsa en kötü kendi okuluma götürmeyi düşünüyorum çok hevesli çünkü okula gideceğim diyor sürkeli