Zlm2733 ben bazen kızıyorum hani belki ondan diyeceğim ama sizde de varmış. Evet bazen sinir olmuyor değilim bu davranışına, b3nle yaptığı yaramazliklari babayla yapmıyor bi de . Ona tamam diyor hemen, benle de inatlasiyor. Biz çalışırken anneanne bakiyor , son 2 aydır onu da düşman gibi goruyor resmen dokundurmuyor bile.