Burcusenkoc Nurozcn hadi ya. 😀 ne kadar erken olsak o kadar iyi mi acaba şişkinlik çok oldu mu vücudunuz da 9 ay olmayınca
Nurozcn Burcusenkoc 9 ay olarak değil gebeliği vs düşünürsek 1 buçuk yıldan fazladır olmuyordum 😁 sancım ve kanamam çok fazla 😞
Turkceciniz1298 Ben de 40ımdan sonra hemen olmuştum doğum sonrası kanamam bitti 10 gün geçti adet oldum kişiden kişiye çok değişiyor bu durum sonra 3 aylık iğne yaptırdım tamamen gitti adetim şimdi kızım 9 aylık daha yeni olmaya başladım iğneden sonra