Merhaba, hamileyken olmuştum ilaç vermemişlerdi doğal yollarla geçirmeye çalışmıştım geçti die biliyorum. Şimdi yine belirtileri var eczacı kontil tablet verdi sabah aç karnına 3 tane dedi ama çiğneme tabletiymiş ben fark etmeden tüm tüm içtim bi sakıncası olur mu ve ilaç etkili mi kullanan varmı ?