Kızlar oğlum iki yasinda , yürümeye başladığı andan itibaren çok hareketli bir çocuktu . Hoplamak zıplamak birşeyleri kurcalamak onun için acayip zevkli bir şey . Tamam çocuk biliyorum ama mesela parka gidiyoruz ,kendi yasitlariyla pek takilmaz ama biraz yaşı büyük cicuk gördü mü oooo . Bir hareketlenir bir hareketlenir görmeniz lazım . Yani nasıl desem haddinden fazla sanki , onlarla oynar koşar acayip hızlı ve enerjik bir şekilde ama hiç dikkat etmez . Yani bu durum normal mi bilmiyorum artık böyle düşünmeye başladım . Sürekli yaralanıyor bugünde kreşte yarmis alnını, düşmüş koşarken oyuncağın üstüne düşmüş. Bunun gibi kaç kez yaşadık bu durumu .