Alp-annesi07 Kızlar cezarette kullanmaya başlayalı iki ay oluyor iki aydır da iki kere adet oluyorum aranızda olan var mı ? Benim gibi zamanla geçer mi ?
Nimetdogann Alp-annesi07 3 ay bitti kullanalı hiç adet olmadım ara vermeden kullanıyorum herkeste etkisi farklı sanırım 😬😑
Alp-annesi07 Spiral taktırdım oda kaydı onada güvenemedim eşimde kendi korunmak istemiyor iş bana kalıyor
Eslinapapatya Alp-annesi07 benim eşimde geri çekilmeye korunacaz diyor da koruma sıfır resmen spiral takmama da izin vermiyor bende gizliden bunu kullanıyorum haberi yok
HAsln35_ Bende kanama ve lekelenme hiç bitmiyor diye ara vermiştim. Tekrar başladım ama şimdi 20 gündür bu halde .birakicam heralde
HAsln35_ 7 ay kullandim bıraktım 1 ay .sonra yeniden kullanayım dedim ve şu an sürekli kanama ve lekelenme var.
sevil_ay Alp-annesi07 doğum yapalı 2 ay olmuştu kanamam devam ediyor diye doktora gittim kanamalıydım gittiğimde cerezette başlattı. 3 4 güne kanama kesilmişti. 15 gün geçti yine kırmızı kanama. Doğuma 3 ay olacak nerdeyse kanama bitmedi. Artık yıldım
Denizzzzzyldz Alp-annesi07 Bende 1 ayda 17 gün adet oldum.! Hem de aşırı kanama ile. Artık tansiyonum düşüyor midem bulanıyordu. Hemen bıraktım ilacı gerçekten dayanılacak gibi değil
Esraerim0907 Denizzzzzyldz ilacı bırakınca kanama hemen kesildi mi bende kullanıyorum tatile gidicem emzirdiğim için denk gelmesin diye kullandım kullanmaz olsaydım 10 gündür kesilmedi bugün içmedim yarın tatile gidiyoruz inşallah gelmez artık deli olcam ya