sevgili anneler bebeğim 39 günlük.doğduğundan beri sütüm az olduğu için hep mama takviyesi yaptım.biberona çok alıştığı için 3 gündür artık emmek istemiyor .bende biberonu bıraktırmak istiyorum.mamayı vereceğim ürün önerisi olan var mı.kadeh ,kaşık biberon hangisi daha iyi olur🤗