Kızlar merhaba 2 bucuk yasında kızım kabız doktor 2 günde bir kakasını yapması lazım dedi ama 4 günde 1 yapıyor nasıl yaptırabilirim sizin öneriniz varmı aç karnına zeytinyağ veriyorum sup içiriyorum yapamadıgında da lağman yapıyoruz ama kendi kendine yapması için ne yapmalıyım fikirlerinizi alanilir miyim bir de kaynanam kapı arkasına saklan yap diyor tuvalete alısık çiş yapıyor tuvaletine kapı arkasına alıatırmaya çalısıyor doğru mu sizce kızmalı mıyım