Gizm Anneler merhaba 4 aylık bebeğim var sıcaklardanmıdır bilmem mamasını ılık yapıyorum ama diretiyor soğuduğu zaman bitiriyor sizce normal mi başınıza geldimi hiç böyle durum
Teemo07 Gizm aynen. O yüzden biberonlarına dolduruyorum gece yyanırsa sadece mamasını koyuyorum içine. Ilık verirsem kıyamet kopuyor.