Kalbim22 bizde iki buçuk yaşındayız, iki gün bağlamadım bezini ama asla söylemiyor çişini ve lazımlığa ya da tuvalet e asla yapmıyor , yapmiycam diye çok fazla ağlıyor nedendir anlamadım , en son kakasını da altına yapmaya başlayınca hoop geri beze döndük biraz zaman geçsin tekrar denicem😂 bu kadar zor olucanı tahmin etmemiştim 🤦🏻♀️