Merhaba anneler. Bugün bebeğimi doktora götürdüm normal kontrol için. Muayene sırasında parmaklarından esnekliğe baktı ve epey esnek olduğunu söyledi. Normalde 2 yaşında esnekliğe bakarız ama siz gelmişken bakayım dedim dedi ama esnek olmasının ne anlama geldiğini söylemedi 2 yaşında konuşuruz dedi. 2 yaş döneminde çocuğun esnek olup olmaması neyle alakalı bilgisi olan var mı?