BeyzaN77 Bimin bulaşık makinesi tabletini ve parlatıcısıni kullanan varmı , daha önce makinem yoktu ilk alındı hangisini almalıyım fairy finish fiyatlar uçuyor , memnun kalan kullanan varmı aranızda BİM’in ?
hemsire09 BeyzaN77 hiçç güzel yıkanıyor parlatıcısı alınabilir ama tabletine hiç değmez bir kere de temizlemiyor iki kere çalıştırmak zorunda kalırsınız aynı fiyata gelir. Fairy platinum jel alırsanız parlatıcı kullanmanıza gerek olmaz
Nazlican BeyzaN77 Ben bim Migros ikisinide denedim hiç yıkamadı. Fairy de kullandım bi ara güzeldi. Finish in en ucuzunu denedim o da yıkamadı. Finish Quantum Ultimate ya da quantum kullanıyorum. Birazda makineye göre değişiyor bence benim makinem toz koyunca yıkamıyor güzel jel olanları kullanıyorum ondan.
Gzdzeynep BeyzaN77 kullandım fena değil kullanılabilir bence ki arada bakıyorum o uyguna geliyorsa onu alıyorum ama indirimleri takip et finish i baya beğeniyorum
DurununAnnesiiii BeyzaN77 eger makinanız yeniyse bimin tapletini kullanabilirsin ben 2 yıldır kullanıyorum. Daha eski makinalarda temizlemiyor bimin tableti.
BeyzaN77 DurununAnnesiiii evet yeni daha dün aldk . Tamam canm çok sağol aldım dun tablet parlatıcı ikisinide