prensesannesiiiiiiiiii Kızım 7 ay 5 günlük herşeyi ağzına sokuyor kartları alsam dikkatini çeker mi ağzına sokar ıslatır diye açıkçası almıyorum almakta istiyorum siz aldınız mı faydası var mi zaman geçiriyor mu eğer öyleyse almayı planlıyorum
Med prensesannesiiiiiiiiii aldım ısırdı yemeye çalıştı bi ise yaramadı, büyüyünce daha iyi bence ne olduğunu anlıyor nesneyi rengini falan öğreniyor
Lulemom prensesannesiiiiiiiiii küçükken almıştım. İzliyordu bende anlatıyordum dinliyordu. Bize de sohbet oluyordu. Ama sonradan eline almayı öğrendi kemirmek istedi. Şuan 10.5 aylık. Kaldırdım kullanmıyoruz. Ağza sokma evresi geçince tekrar denicem en azından anlar görselleri de diye düşünüyorum
Sltan45_a prensesannesiiiiiiiiii ağzına sokuyor şuan demek oral dönemi yutmuyck birşeyler koyabilirsin önüne kartlar ise yariyormu.tabi ki gözlem yapması sesleri Duyma
Unikorniko prensesannesiiiiiiiiii kızım doğmadan almıştım. Küçükken de sürekli baktık. Zaten 8 aylik olmuş neredeyse ilk sozcuklerimi alın. Isıracak kemirecek ıslatacak bunlar normal zaten. Napsın çocuk masaya oturup anlat annecim dinliyorum mu desin
prensesannesiiiiiiiiii Unikorniko Karti ağzına sokuyorsa önüne koymucaksin bu kadar basit . Elbette ki o aylarda bebek anlat anne demez mizahiniza hayran kaldım fakat çok fazla ağzına sokmayan bebeklerimiz var ben bi nevi onlari düşünerek açtım bu postu .
Humeyra1 prensesannesiiiiiiiiii zeka kartları seti almıştım ben yeni doğduğunda.. 40 günlükken göstermelere başladım çünkü baktım göz teması vardı.. konuştum anlattım fln şuan 2 yaşında ve konuşması dikkat çekecek derece ileri masallah.. ben kesinlikle faydası olduğunu düşünüyorum.. o zamanlarda tabiki ağzına soktu ısırdı hatta kustu bile ama olsun. O kartlar onun zaten.. bu şekilde hep ilgili oldu faydasını görürsünüz sonralarında..
Gzdzeynep prensesannesiiiiiiiiii ben hayvanlar olanını almıştım hala oynarız 3 yaşına gircek bir ay sonra. kartları önüne koyup yanından gitmeyeceksiniz kartları gösterip onunla ilgili konuşacaksınız biz o şekilde oynuyoruz
Unikorniko prensesannesiiiiiiiiii 😂 her bebek ağzına sokar. Benim kızım da her yerini diş izi yaptı ve noooooormaaaaal😘
Mugerrr prensesannesiiiiiiiiii ilk zeka kartlarını 2 aylıkken göstermeye başladım. 6 aydan sonra ilk 50 sözcük göstermeye başladım. 7 aylıkken eline verdim bir iki tanesinin kenarını kemirip yemişti. Ben sürekli gösterdim bu kedi miyav diye. Şuan 1 yaşında kartlardan 40 tanesini biliyor önüne koyuyorum hepsini soruyorum kediyi ver diyorum veriyor. Ben faydalı olduğunu düşünüyorum. Ses kartları da var onlardan almayı düşünüyorum