baby-mom Oğlum 21 aylık oldu hala öğlen ve akşam uyurken beşiğinde sallayarak uyutuyoruz. Sallayarak uyuma alışkanlığı kolik döneminden kaldı. 2 kere uyku eğitimi denedim çok ağladı vazgeçtim. Ne zaman vazgeçer acaba sallanarak uyumaktan? Kollarım ağrıyor 😣
Irmakprensesinannesi baby-mom qglasada uyku eğitimi vermeniz lazm 1 2 hafta dişinizi sikin 1 hafta ağlar snra alisacaktir
izmirizmir35 baby-mom 5 yasinda olup hala sallayan arkadaslarim var.egitim vermediginiz surece sallicaksnz.malsef herkrs rgitimi aglatarak saniyor.agladiginda destrk olup yaninda olcaksiniz ve bi sure sonra kendi kendine uykuya dalmayi ogrenicek.
baby-mom Irmakprensesinannesi Binadakiler neden ağlıyor diye kapıma toplandı o derece yırtınıyor. Bide eziyet ediyorsun çocuğa diye linç yedim
Irmakprensesinannesi baby-mom söyle yanında olun bebginiz oğlum ben yanındayım hadi uyuyalım maalesef okuyun konsuun kucağınıza sakinlestirin anlatılmaz bak artık sallama yok bitti sen büyüdün artık abi oldun annecim diyip yavaş yavaş uyku eğitimine başlayın bu arada komşu vb şeyleri de sallamayın sizin ewladiniz çok bilmiş komşular kendilerine baksinlar
baby-mom izmirizmir35 yanında oluyorum ağladığında ama ağlamayı bırakmıyor saatlerce ağlıyor sakinleştiremiyorum çocuğu
Lulemom baby-mom yatağa koyup bekliyorsun. Ağlayana kadar. Ağlamaya başlayınca susana kadar sallıyorsun. Susunca hemen duruyorsun. Böyle böyle tekrarlıyosun. Bi süre sonra mayışıyor sallanmadan uyuyor. Sabır işi tabi. 1 saatten fazla sürebilir ilk günler. Sonra süre kısalıyor hiç ağlamadan sallanmadan uyuyor