Kızlar oğlum 8 haftalık. Kalça ultrasyonu çektirdik. Kalçası daha yerine oturmamış dedi doktor. Bir ay sonra yine kontrole gel dedi.
İster istemez bi moralim bozuldu sizde de aynı şeyleri yaşayan var mı? Pusete anakucağına vs koyuyordum acaba hiç koymayayım mı onlara ? 😔😖