Sssenemmm hamileyken takip ettiğim doktor da emzirirken takip ettiğim doktor da önermiyordu boyamayı. Ben de boyamadım. Açtırma işlemi çok daha fazla kimyasal içeriyor. Beyaz kapama gibi bir durumunuz varsa doğal boyalardan yararlanabilirsiniz. Boyayanlar “ben boyadım bir şey olmadı” diyor ama zaten bebeğe gözle görülür bir etkisi olmaz ki daha farklı sonuçları olur