Sevocum otobusle gitmiyorsaniz ve bebeginiz arabayi seviyorsa sorun olmaz. Biz bastan basa batum sinirdan istanbula kadar geze geze geldik hic sorun yasamadik. Siz duraksiz gidicekseniz mesela sabah 5te yola cikin uyku saatlerinde genelde yolun yarisi gecmis olur. Bebeginiz kac aylik onu da bilmiyorum ama oyuncak/ kitap vs oyalarsiniz