Tecrubelianne Birden esti hic aklimda yoktu almak 😁 dün arcelik telve de yapilan kahveyi ictim cok guzel olmustu sizin onerebilceginiz varmi acaba marka ve fiyat
tugceo92 Tecrubelianne arnica kopuklu eko benimki. Bikac ay once almistik. Memnunum yani ben. Uyguna almistik biz indirimdeyken
bayankitapkurdu Tecrubelianne ben 1,5 senedir Karaca’nın hatır mod sütlü Türk kahve makinesini kullanıyorum. O kadar memnunum Kİ. Oğlum süt içmeye başladı süt ısıtma özelliği olduğu İçin pratik hemen onda ısıtıyorum. Közde kahve ve sütlü kahve özellikleri var
Cansucan20 Tecrubelianne arzum okkadan uzak dur. Berbat bir makine. Fakirin var baya iyi onu düşünebilirsin.
Oldugugibibiri Tecrubelianne bilmiyorum şu anki fiyatlarını benim çeyizime ilk aldığım eşyaydı. 650 liraya almıştım
Cansucan20 Ladybugs 2 kahve de dahi taşırıyor. Şikayet vara bakarsanız herkes aynı durumdan şikayetçi
Zeynephilalll Karaca barista kahve makinesi çok güzel bir çok kahve seçeceğim var Türk kahvesini de köz özelliğinde pişiriyor ben çok memnunum :)