1kiz1oglan- götürecem cnm oglularım el ayak hastalıgına yakalandı iyileşmelerini bekliyorum . Bu hafta doktorumuz gel dedi yakalalım mecburen yakıcam aktıgı kan havluyu dolduruyo azda akmıyo oglumda korkuyo kanı görünce , cnm yakarsanız banada bilgi verirmisinin nasıl geçtiği hakkında , cok geçmis olsun cnm benim.