Kızlar merhaba, oğlumla ilk kez uçak yolcuğulu yapacağız, ve ilk kez yurtdışına çıkıyoruz onunla.
Eşimin benim oğlumun 10kg el bagajı hakkı var gidişte sizce yeterli mi? Ve çocuğun bebek arabası için ayrıca ücret alınıyor mu onu sormayı unttum. Bide toz mamasını bazıları alabilirsin bazıları alamazsın diyor ona takıldım? Ve yanıma olmazsa olmaz dediğiniz almam gereken şeyler nelerdir yardımcı olursanız çok mutlu olurum.