Hanımlar emeklemeye teşvik etme önerileriniz var mı? Oğlum emeklemeden yürümeye geçmeye çalışıyor ama haliyle desteksiz yürüyemiyor henüz. 4-5 gündür bellerimiz pert oldu. Ellerimize tutunup kalkıyor ve o şekilde sürekli bütün evi turlamak istiyor. Ellerimize tutunarak yürüyor, biz de tabii eğilmiş pozisyondayız sürekli. Oturma pozisyonunda emekleme pozisyonuna tam geçiş yapacakken bırakıyor kendini ve karın üstü pozisyona geçip sinirleniyor. Dünden beri gitmek istediği yerlere kendini yürütmek için bizi kullandığını da fark ettik. İstediği yere gelince oturup gülüyor. Kaldırıp yürütmezsek isyanlar başlıyor. 8 ay 25 günlüğüz. Önerilere açığız 😁